Perşembe, Nisan 14, 2011

Çocukken Güneş Olmak İsterdim


Çocukken güneş olmak isterdim
Sonra anladım ki
En iyisi çocuk olmak
Çünkü güneşten sıcaktı kalbim.
Büyüdüm derken...
Yaşam denen ayazda üşüdüm
Soğudu buza döndü kalbim.
Ne güneş olabildim Ne çocuk kalabildim...
Özdemir Asaf



Böylesi sıcacık güne başlayıp buzkesiği olunmaz ki...
Bulutların ardında ki güneş elbet çıkakacaktır ortaya.
Belki bir esintiyle belki de fırtınayla ama
Güneşi hiç bir kuvvet gizleyemez unutma...
Tebessüm et olur mu :)
Alıntı

15 yorum:

  1. :) resimler ne güzel anlam katmış :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Gece paylaşımları:) İyiki bakmışım Esintim bence facebookta hepsini paylaş harika olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim Ma:) iyiki yazmışsın ben de vesile oldum :)

    YanıtlaSil
  4. Oyy canım benim face de görmesem kim bu derdim:) Arada paylaşıyorum ama sen görmemiştin demekki:) Teşekkürler hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel paylaşım için teşekkürler. Arkadaşa katılıyorum. Fotoğraflar kelimelere ayrı bir güzellik katmış. Fırtınanın ardından herzaman güneş doğar. Yeterki sabredebilelim. Aydınlık bir gün diliyorum. Günün güzellikleri sizinle olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Arzu bende sizin için güzel bir gün diliyorum:)
    Sabır önemli evet avuçlarımız kanasa da sabretmek dostların desteği ile daha kolay oluyor:) Teşekkürler
    Allah ım bildiğim ve bilmediğim tüm şerlerden korusun hepimizi.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim :) Sözlerinizde haklısınız. Cümlemiz için amin diyelim.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık, müzikle birlikte dinlendirdiler beni. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Ben teşekkür ederim Aysema :) Müzik ayrı bir keyiftir benim için, sizinde hoşunuza gitti ise ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel ifade etmişsin..:)

    ''Ne güneş olabildim.Ne çocuk kalabildim...''

    Hayatın özeti galiba..

    Bazen insan umudunu kesiyor güneşten..
    Başı dumanlı dağlar gibi..
    Kısa bir süre,güneş bulutların arasından gülümsüyor..
    Hepsi o kadar..
    O kadar işte..

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Ma bu dizeleri eklemişti ben de azcık süsledim gerçekten hayatın özeti oldu galiba:)
    Bir tutam tebessüm
    Hepsi o kadar:)
    Teşekkürler dost :)Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar Mustafa Bey uzun zamandır bloğa bakmıyordum özür dilerim cevabım geç oldu ama :)) netten okuduğum dolaşan bir bir yazıydı yazarını bilmiyorum o zamanlar beğenip eklemiştim.

    YanıtlaSil