Perşembe, Haziran 02, 2011

Yalova Geceleri - Mayıs 2011






6 yorum:

  1. ah yalova ah ne güzelde çekmişsin gezdiğimiz oturduğumuz anılarla dolu yerleri aldın beni götürdün untmak istediklerimi hatırladım canım iyiki varsın

    YanıtlaSil
  2. Canım benim :) özleniyor be ne yapalım :) az kaldı sabret geceler bizi bekler:):) Gel temmuz gel:):)
    Kötüyü at gitsin erguvan renkli gökyüzüne bırak yüreğini o her şeyi unutturur cicim...
    Sende canım benim sende iyiki varsın...

    YanıtlaSil
  3. Ne hoş fotoğraflar ellerine sağlık.
    Müzik eşliğinde çok güzel olmuş!
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler sevgili Nani müzik ve görsellik elbette başka lezzet beğenmenize sevindim:) Yalova başka güzel hem doğası hem de pazarları:) Eh hanımlar malum pazar deyince aklım gidiyor:):) akşam olupta bu manzarayı da seyredince tüm dertler sıkıntılar gidiyor sank:)
    Sevgiyle kalın güzeli gören gözler ve yürekle:) İyi kandiller

    YanıtlaSil
  5. Güzel anlar düşmüş objektife maharet sadece yazıda değil anlaşılan :) Bu güzellikler paylaştığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Güzel yorumlarınız için ben teşekkür ederim. Fotograf çekmek aslında eşimin merakı bende ondan öğrendiklerimi azcık ta olsa uyguluyorum:)

    YanıtlaSil