Perşembe, Kasım 17, 2011

Kasım da Ankara


hayal hiç ölçülmez, ne boyu ne de eni
kaya kürür, gönül yakar hep, koru benim
hayata seninle dayanırım her nefes diken
diken ne derttir gülüm, canın sağ olsun da senin
aşkın yok nispeti, bir anda bağlanır kısmetin
her düğüm çözülür, çek hasreti


havadaki kasvet birazcık benden
karadaki ben değil, havadaki bazen
uçan bir kuş, bazen kaybolan bir kumum
koskoca alemde yalnız bir kulum
kol kola gezmek her can ile suç mu
tamam o zaman, benim bu alemde en suçlu



baktım göğe masmavi, bastığım yer hâki
gördüğüm diyar çok, görmediğimse gani gani
nefes alıp veren bu can da çaresiz kalınca
özlemim büyük, yolum uzun, ben de bir karınca


yanan gönül akan suda, o yolun en sonunda
dostum bende solur, eğer dostum benle kalırsa
dostun senle yaşar, dostun eğer senle ölürse
bir çiçek olup açar belki tekrardan doğunca



her açan senin gülün, her günse benim günüm
gözyaşı insan külüyse, her yakan insan sözü

kıvılcım sözün özüyse, ayrılık yakar gözü

tek gören gönül gözüyse, kelamım gönül sözüm

 Mercan Dede

4 yorum:

  1. senin fotolara söylenecek söz yok...harika demekten başka :)

    YanıtlaSil
  2. O sizin güzel bakışınızdan Aynur hanımcığım ben fotograf konusunda eşimin çırağıyım sadece:)
    Ankara yı bende çok seviyorum sevinçleri hüzünleriyle:)
    Teşekkürler nazik arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz Bir Yerlerden gelen dost:)

    YanıtlaSil