Sema Subat - Masal Kent 1

Posted by Esinti Etiketler:









11 yorum:

  1. Aynur (Küçük Hala)

    gerçekten masal gibi...

  1. Esinti

    Teşekkürler Aynur Hanımcığım Sema benim can dostum ve bu muhteşem fotograflarıyla bloğumuz tekrar renklendi :) Objektifi de kalemi gibi güzel :)

  1. Adsız

    Teşekkürler Aynur Hanım, masal gibi bir kentte yaşayıp etkilenmemek mümkün mü:)) Sema Subat

  1. VuslaT

    HELE MASALI BU MUHTEŞEM EZGİYLE DİNLEMEK.. İNANILMAZ, İNANILMAZ..

    BU ARADA TEMA DEĞİŞTİRMEMİŞMİYDİN ESİNTİ PENCEREM YOKSA BEN Bİ HATA MI YAPIYORUM YİNE?..

  1. Esinti

    Ahh sevgili Vuslat tema değişmişti evet de baya sorun yaşadım şimdilik tekrar eskiye döndük sorunlar hallosun o temayı burada kullanacağız kısmetse pek sevmiştim onu:) Sema'nın gözünden Masal kent bir başka olmuşdimi yenilerinide ekleyeceğim inşallah o çeksin bana yolalasın bende paylaşayım sizlerle

  1. aysema

    Güzel şeyler duymaya, güzellikleri görmeye ne çok gereksinim duyuyoruz değil mi? Emeği geçenlere teşekkürler...

  1. Esinti

    Güzel olan güzellikler sunuyor sevgili Aysema Sema cım gibi:) sizin gibi:)

  1. VuslaT

    canım aslında çok fark yoktu bu tema ile onun diye hatırladım yanlışmıyım..

  1. Esinti

    :) iyi geceler sevgili Vuslat o yeşildi :) doğru pek fark yoktu daha açık renkti ama kullanımı bizi baya zorladı :)

  1. Dae Laurelin

    Harika fotoğraflar, devamını bekliyorum :)

  1. Esinti

    Edecekti eminim değerli hocam enfes resimleri var Sema nın:)

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...