Salı, Temmuz 31, 2012

Su Düşen Şelalesi

Zorlu bir yolculuk sonrasında muhteşem bir manzara ...















Termal İlçesi Üvezpınar Köyü’nden 8 km uzaklıkta bulunan Sudüşen Şelalesi ve çevresi doğa tutkunlarına muhteşem bir şölen sunar. Şelaleye giden yol, rahat ve doğal bir yürüyüş parkuru olup, yaz aylarında yerli ve yabancı turistlerce yoğun olarak tercih edilmektedir. Şelaleye çıkarken eşsiz bir baraj gölü, Marmara Denizi manzarası ve çok çeşitli orman faunası ile karşılaşılır ki, bu güzergâh foto safari, doğa yürüyüşü ve piknik alanı olarak kullanılmaktadır. Panorama tepesi denizden 120 m. yükseklikte ve her mevsim yeşil bitki örtüsü ile kaplı çok güzel görüntülere sahip bir alandır.

6 yorum:

  1. su uçtu değil demi esintim su düşen nerde burası yazsan iyi olurmuş..

    YanıtlaSil
  2. galiba gürede burası değilmi. Akçay altınoluk arası bir yer yanılıyormuyum..

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten muhteşem bir yermiş sevgili Vuslat ım 20 seneden fazladır Yalova ya gelirim gitmek bu sene nasip oldu. Termal yolunda Üvezpınar dan sağa dönünce şelaleye gidiyorsun levhalar sizi yönlendiriyor ama yol özellikle Üvazpınar dan sonra baya zorlu 4 km olmasına rağmen dar ve virajlı bir yol ve bir tarafı dağ bir tarafı uçurum ilk gidişim olması nedeniyle çok kasıldım açıkcası. Çekilen tüm zorluklara değecek bir yer, şelaleye yaklaşınca sizi sarıyor cennetten bir parça adeta.Yolunuz bu tarafa düşerse muhakkak ziyaret edin hatta erken gidin ve dönüşte Termal de muhteşem bir alabalık ziyafeti çekin derim:) Ben geç gittiğim için Termal e uğrayamadım hava kararmadan o zorlu yolu geçmek istedim Termal i biliyorum zaten ama yine de bir dahakinde erken çıkmakta fayda var:) Yalova ya dönerken Kadıköy ve Yenimahalle den geçiyorsunuz orada da mola verilecek muhteşem yerler var şimdide onları sizlerle paylaşayım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş :)
    Fotoğraflarınız da bir harika değerli Esinti :)

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim sevgili Vuslat :)
    Sağolun değerli hocam bu sene koşturmalar içinde geçiyor zaman eskisi gibi dinginliğin tadını alamıyorum elimden geldiğince bu anları paylaşıyorum işte:)

    YanıtlaSil