Yalova 20

Posted by Esinti Etiketler: , ,
















10 yorum:

  1. VuslaT

    Esintim ne zamandır sende gezinememişim çok kızdım kendime..Ve son karedeki kuşlara bayıldım..Sevgilerimle canım..

  1. eda

    :) tesekurler !

  1. siyahkuğu

    Tekrar geleceğim, şarkılarım gelmişşş:)

  1. Esinti

    Ahhh sevgili Vuslat ım bende bu ara vakit fukarası oldum kısacık bakıp çıkmak zorunda kaldım hep umarım bende gönlümce dolaşırım sizlerle yazılarınızla:) Ben çok seviyorum Yalova yı her fırsatta kaçış noktam adeta ve bu mevsimde bile güzel işte bir yanda dökülen yapraklar bir yanda katmer katmer açmış çiçekler gelde sevme o havaları:) fotgraflara yazı yazacak zamanım olmadı bu defalık sadee resimler konuşsun:)

  1. Esinti

    ben teşekkür ederim sevgili Eda :)

  1. Esinti

    Sevgili Siyah kuğum zevkle dinle :) dinleyelim:)

  1. destiny

    Sevgili Esin,
    beğeneceğini umduğum bir şarkıyı daha blogumda paylaştım.Bir bak istersen:-)
    'adagio'

  1. Esinti

    Teşekkürler sevgili Destiny harika bir seçim gerçekten :) Keyifle dinleyelim:)

  1. Dae Laurelin

    Fotoğraflarınız ne kadar da huzur verici .. bir o kadar da profesyonel. Teşekkür ederim :)

  1. Esinti

    Huzur veren Yalova fotograflar amatörce yansımalar sadece :) Teşekkürler değerli hocam :)

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...