Pazar, Aralık 02, 2012

Hamamönü'nde cumartesi bir başka keyifli


 
Ankara'nın gülen yüzü Hamaönü haftasonu güzel zaman geçirmek isteyen herkese  tavsiye ediyorum.
Altındağ Belediyesi Kültür Sanat Evi edebiyat toplantılarına ek cumartesi günleri çok değerli bir sanatcıya da aylardır ev sahipliği ediyormuş. İnsanları o muhteşem sesi ve yorum ile etkiliyormuş bende bu gün bu güzelliği tatmış olmaktan mutluyum. Sanat müziği seven dostlar gerçekten kaçırılmayacak bir müzik ziyafeti yaşatıyor Güler Eroğlu. Hele birde yanınız da sevgili dostlarınız varsa musıki, keyfe keyif katıyor doğrusu. Pek keyfim yok bu aralar ya işte böyle zamanlarda bir telefon herşeyi değiştirebiliyor:) İyiki varsınız canlar:) Havam değişti bulutlar dağıldı sayenizde:)

 
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. Ankara'yı bilirim ama burayı ilk kez duydum.
    "Biz hayatı ne zaman sevdik? Güzelmiş. Yasakları yasaklasınlar...

    YanıtlaSil
  2. İyi geceler sevgili Aysema :)
    Hacetepenin arkası eski Hamamönü restore edilidi ve muhteşem oldu. Burası ise Dutlu sokak ta orada kime sorsanız gösterir ( parkın yanındaki camiyi geçince soldaki sokak) Kültüre sanat evi ne bende ilk defa gittim gerçekten çok güzeldi:) Güler Eroğlu her cumartesi saat 15 - 18 arası program yapıyor umarım siz de gidersiniz sevceğinizi tahmin ediyorum güzel yürekli arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  3. Şarkı seçimi içinse ayrıca teşekkürler Ezginin günlüğü nü çok severim:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yere benziyor.. Gitmek lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Hamaönü zaten çk güzel olmuştu birde bu etkinlikler le dahada farklılaştı değerli hocam bir an evvel gidin:) Biz okulda iken Beytepe otobüslerine hacettepenin arkasından binerdik o zamanlar her yerden kalkmazdı otobüsler (sadece Hacettepe den ve tunus caddesinden kalkardı)ve vaktimiz oldukça hamamönündeki o eski evlerin olduğu yerde kahveler vardı oraya giderdik. O yıkılmak üzere olan evlerin koruma altına alınıp restore edilmesi çok hoş oldu.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yerler:-)
    Ankara'yı hiç böyle hatırlamıyorum:-(

    YanıtlaSil
  7. Ankara da güzel yerler var ama çok az sayıda olsun ne yapalım biz de bu gri şehrin güzelliklerini paylaşmaya çalışarak mutlu oluyoruz işte:) Güzel bir gün diliyorum sevgili Destiny:)

    YanıtlaSil
  8. Canım bende çok resim çektim orada ama hala paylaşamadım. Şahane oldu orası..Nostalji kokusu, sanat coşkusu çok güzel.. İyi haftalar.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. İyi haftalar sevgili Vuslat ım bir an evvel paylaş lütfen görelim bu güzellikleri ben o gün fotograf makinamı yanıma almadığım için çok üzüldüm doğrusu güzel enstantaneler var. bunları telefonla çektim zaten kotam da dolmuş artık fotograf yüklemelerini sınırlamam lazım:(

    YanıtlaSil