Temel ve Fadime Yaylada :)))

Posted by Esinti Etiketler:


Temel ve Fadime yaylaya çıkmışlar . Akşam olunca açık havada yatmışlar ama sivrisinekler bunları uyutmamış bunlarda çareyi yorganın altına saklanmakta bulmuşlar. Bir süre sonra bunların yanına ateş böcekleri de gelmiş Temel ve Fadime başları yorganın içinde yatarlarken Temel bi ara başını dışarı çıkarıp ateş böceklerini görünce hemen kafasını yorganın içine sokmuş ve Fadime'yi dürtmüş :
---ula Fadime ! sivrisinekler ellerinde fenerle bizi ariler :) ))))

9 yorum:

  1. Budeliçocuk

    :))
    Hep gülmeniz dileği ile..:)

    Saygılar..

  1. Esinti

    Hep beraber gülelim dost:)

  1. Başak

    Çok güzelmiş :))

  1. Esinti

    Tebessümler yüreğinizden eksik olmasın:)

  1. VuslaT

    Esintimmmmmmm yakında blog arkadaşlarımda devamsızlık çok yaptığım için beni fenerle arıycekler gibime geliyor:)) Fıkra güzeldi de Armik dinlemek dahada güzel...

  1. Esinti

    Canım Vuslatım sen asla devamsızlık yapmazsınn asıl benim durum vahim :( telefonda mesajınız var demese pcyi açmayacağım inan:(
    Armiği bende pek severimm radyoya da türkçe eski şarkıları ekledim umarım işlerini yaparken sana da nostalji yaşatırlar:)

  1. destiny

    Selam Esincim:-)

    hal hatır sorayım dedim,geldim
    gülümseyen yüzünü görmek güzeldi!

    ve elbet 'Armik-for your eyes' da...

  1. Esinti

    Sevgili Destiny, Armik tınıları kadar güzel bir pazar günü diliyorum :) Gülücükler hiç birimizden eksilmesin gün be gün çoğalsın vefalı dost:)

  1. Dae Laurelin

    Fıkra süper :))
    PC ye office beğendirebilsem ben de yazıcam ama yazamıyorum hocam :D Şimdilik anca yorum..:(

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...