Körebe

Posted by Esinti Etiketler:


Bu aralar gölgelerle körebe oynuyorum.
Ben ebe, kelimeler gölge.

İki elim arasında başım.
Miş’ li geçmiş zamanlardayım.

Varsın, akrep yelkovanı kovalasın,
Zembereği boşalmış zamanın.




Seninle muzdarîptim,
Şimdi bî garîb…

Yokluğun ziyâde,
Neylesin tabip.

Küf kokulu kelimeler arasında,
Hüzünle anılan bir namedir ismin.

Yok ki; defter arasında kurutulmuş bir çiçeğin,
Yok ki; sen kokan hiçbir şeyim.

Bîzâr olmuş şehrim,
Yalan olmuş öznesi, cümlelerimin.

Zaman, zaman içinde.
Aşk ile aşktan öte…

Söyle Can dide, giryân oldun mu sende
Çeşme başı düşlerinde…

Aşka âşık âsude âlemlerde…



Esin Dinçelli

13 yorum:

  1. Kandil

    Aşka âşık âsude âlemlerde…

    İşte bu kadar asude bir alemdi şiiriniz tebrikler...

  1. Mavera

    Söyle can dide söyle bizar olmasın şehrin sen asude bir alemdesin...

  1. Esinti

    Teşekkürler Kandil :) Işığının şavkı vurdu şiire.

  1. Esinti

    Cannn dide o alemde:) Teşekkürler

  1. Mavera

    Bir rüzgardır aşk...
    Esintisini duymak gerek,
    Solumak,
    İçine çekmek gerek.

    Bir ulu çınardır çok zaman
    Gölgesinde uyumak,
    Sırtını yaslamak gerek...

    Bazen,
    Bir kar tanesinin
    kristalindedir aşk.
    Dokunmak gerek...

  1. Esinti

    Asude bir alemden gelmiş dizeler teşekkürler:)
    Ankara da kar var:)

  1. Mavera

    Dün gece kar yok diye yakınıyordun:) Tadını çıkart şimdi:):)

  1. Budeliçocuk

    AŞK için çok yazıldı çok çizildi...
    Ne AŞK bitti ne de söz..
    Ama bazı sözler var ki AŞK'a not düşülen..
    Bu şiir de onlardan biri..

    Böyle güzelyazmaya devam..:)))

  1. Esinti

    AŞK'a not düşülen sözler...

    Teşekkürler hemde çok:)

  1. aysema

    Okundum,hüzünlü duygular var gibi, ama nedense ben dinlendim. Fondaki şiir çok yakışmış. Şiirinizi de alıntıları da sevdim. Yine geleceğim...

  1. Esinti

    Teşekkürler hoş geldiniz Aysema:) Her zaman beklerim onur verdiniz:)

  1. kardelen

    korebe oyununda mizikcilik da hic cekilmiyor...korebe mi yoksa hayalet mi desek daha dogru olur tam kestiremedim...var mi yok mu hayal mi gercek mi ????????????

  1. Esinti

    Elma armut meselesi galiba:):):) Mızıkçılar oyunda yer alamaz unutma :) Kelimeler bazen kaçıyor ama yakalarız değilmi hem nasıl yakalarız :):) Teşekkürler canım benim

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...