Pazar, Ocak 29, 2012

zalimce...



          " ...şu anda karanlıkta bir yerlerde olan...bana iyi davranan, benim küfrettiğim; beni anlayan, benim ittiğim, beni güldürebilen ama güldüğümü görmesin diye surat astığım, geceleyin bana sarılıp ısıtan, benim ısırıp kanattığım; ben kuralları ne kadar hızlı değiştirirsem değiştireyim oynadığımız oyunları öğrenmeye devam eden; beni mutlu edebilen..., ama ben mutlu olmak istemiyorum, hayır mutlu olmak istiyorum."                 

            "...artık dinlendiği için; beni görüp de tamam bu olur dediği için affetmeyeceğim; beni sevmek gibi çirkin, incitici, aşağılayıcı bir hata yapan ve bunun için cezalandırılması gereken..."

            "...bana katlanması katlanılmaz olan, inceliği zalimce olan; anlama gücünün ötesinde anlayan..."

                                                   Edward Albee

                                  (Kim Korkar Virginia Woolf'tan)

2 yorum:

  1. Anlama gücünün ötesinde anlayan...
    Sadece bu söz için bile sayfalarca yazılabilir.
    Yüreğinize sağlık değerli hocam her kelime mana içinde mana saklıyor.

    YanıtlaSil
  2. En çok sevdiklerimizi yok ederiz en çok ...

    YanıtlaSil