Salı, Ocak 03, 2012

Şok Haber !!!

Şok Haber : !!!!!!!

Rus fizikçiler. yerin yüz metre altında bakır tel bulduklarını, bunun atalarının bundan bin yıl öncesinde telefon şebekelerinin olduğunu kanıtladığını duyurmuşlar.

Bu olaydan bir hafta sonra Amerikan gazetelerinde ilginç bir manşet :

Amerikan bilimadamları, yerin ikiyüz metre altında 2000 yıl öncesine ait fiberoptik kablolar bulduklarını, bunun Amerikan toplumunun Ruslardan 1000 yıl öncesinde gelişmiş digital haberleşme sistemleri olduğunu söylemişler...

Bir hafta geçmeden Trabzon, Araklı' da yerel Taka gazetesinde yeni bir manşet:

Trabzonlu bilim adamlarının yerin 500 metre altına kadar kazdıklarını ve hiç bir şey bulamadıklarını, bunun sebebinin ise atalarının 5000 yıl öncesinde kablosuz (Wireless ) iletişim sistemlerini kullandığının ispatı olduğunu belirtmişlerdir.



Bu filmi izleyince üstteki yazıya hak vermemek mümkün mü acep :))))))))

2 yorum:

  1. başlığı görünce acaba ne oldu diye merakla açtım sayfanı...sabah keyfi oldu benim için :))

    filmi izledim...çok isteyince herşey olabilir diye düşünüyorum...azmin zaferi olsa gerek
    en çok güldüğüm sahnesi ise yeni doğan oğluna isim koymak isteyen babanın sayesinde artık Besmeleyi normal çekemiyor olmam :)))

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Aynur hanımcığım :) Bende bu yazıyı okuyunca hele sonuna geldiğimde işte dedim yurdum insanı!... kıvrak zekayla nasılda sorunlara cevap buluyor ve o film gedi hemen aklıma he kare ayrı nüktedanlıkla işlenmiş sanki:) hele o yol tarifi aman Alahım:)))))) Gülücükler kıkırdamaya döner bu güzelliklerle:) Ama ben dün gece koptum inanın:) Hayranım böyle kıvrak zekalara:))))) gününüz tebessümlerle geçsin:)

    YanıtlaSil