Perşembe, Mart 31, 2011

Düşüme Düştün... /... Canın Acımadı Ya


ne zaman düştün sol yanıma da, vuruldum sözlerimden
benim yazım değilsin, korkarım kışım da
tenimde çıldırmış bir dilek tutuşturur iliklerimi
sen ateşsin
saat 17:28
kimbilir, şimdi neredesin


 yoruldum korktuğum yangınlara yakalanmaktan
suya düştü intihar, boğuldu son bakış
kimi istesem uzaktır kıyı boyları
vedalar alnıma işlenmiş, nakış nakış


aşk! Sevdiğim ama dokunamadığım çiçek
kulaç attığım dalgalara sıkıştı haykırışım
gitmeyi öğrettiler bana, kalmak nasıldır..?
nasıldır bir göğüste endişesiz uyumak..?
yırttığım takvim yapraklarında ağlıyor çocukluğum
söylesene, nasıldır dudaklarını bir dudakta uyutmak..?


ne zaman girdin aklıma da, karıştım gecelerde
benim sevdam değilsin, korkarım sevenim de
yürekte şaha kalkmış bir arzu ıslatır dilimi
sen havasın
saat 22:16
kimbilir, şimdi hangi kuytudasın


arındım ve çözüldüm geçmişin kirli nefesinden
geceye düştü uyku, titredi acı soluk
kimi çağırdıysam, kapalıdır seslerinin yolu
üşümeler içimden akıyor, oluk oluk


tutku! Bildiğim ama gösteremediğim resim
akıttığım renklere takıldı gül yüzlü uçurtmam
susmayı öğrettiler bana, konuşmak nasıldır..?
nasıldır, bir sesin içinde bağdaş kurup dinlenmek..?
yitirdiğim öpüşlerde yanıyor sevgilerim
söylesene, nasıldır bir yüreğin içinde demlenmek..?


ne zaman geldin yanıma da, dağıldı hüznüm
kaçarım değilsin, korkarım tutanım da
sen topraksın
saat 22:39
kimbilir, şimdi hangi duygunun uykusundasın


Pelin Onay

7 yorum:

  1. Okurken sizin dizelerinizden biri geldi aklıma
    " Düşler vardı içimde düş/müş meğerse"

    tutku! Bildiğim ama gösteremediğim resim
    akıttığım renklere takıldı gül yüzlü uçurtmam
    susmayı öğrettiler bana, konuşmak nasıldır..?
    nasıldır, bir sesin içinde bağdaş kurup dinlenmek..?
    yitirdiğim öpüşlerde yanıyor sevgilerim
    söylesene, nasıldır bir yüreğin içinde demlenmek..?

    ifadeler çok güzel çok...

    YanıtlaSil
  2. saat 00:26
    okuyorum dinliyorum demliyorum ruhumu...
    bu şarkılarla okumak nasıl keyifli nasıl ahenkli ses gerçekten muhteşemmiş Tek kanatlı bir sevdadan bahsediyor kulaklarımda yankılanırken bu şarkı ben yazmaya çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ben bu aşkın esiri
    Kaç sonbahardan beri
    Yüzüme hiç gülmedi
    Halimi bilemedi
    Bu hicran kaderim mi
    Var mıdır tesellisi
    Sevdi mi sevmedi mi
    Son ümidim tükendi

    Gelmiyor bir söz bir ah dilimden
    Geçse de mevsimler göçemem yerimden
    Unutup kırılmış kanadı yerinden
    Son bir gayretle seslensem
    bakmaya bile sana doyamazken
    Hasreti hasrete ekleyip dururken
    Unutup kırılmış kanadı yerinden
    Felek vurmuş derinden

    Tek kanatlı sevdam yolun açık olsun buralara uğrama
    Benden sitem dolu yare selam olsun yeter artık ağlama



    of of of of of of ..............

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Kandil herşey bir düş değilmi :) bu şiir gibi...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Günaydın can
    Sesi çok etkileyici değilmi:) Belliki sen de etkilenmişsin :)
    Dün bir arkadaş daha dinledi hatta yemek yaparken dinlemiş bu akşam yemekler sevgi dolu diye de yorum yaptı:):) tuz niyetine sevgi koymuş yemeklere:):):)
    Bana bahardan çok bu ses çarptı :):):)

    YanıtlaSil
  6. (...)
    ''gitmeyi öğrettiler bana''
    (...)
    ''susmayı öğrettiler bana''

    Her şey bu iki yarım cümlede saklı..
    Aslında hayattan öğrenecek fazla bir şey de kalmamış zaten..
    Bunları bilen hayatı bilir ya..

    Güzel bir paylaşımdı..)

    Selam ve saygı ile..

    YanıtlaSil
  7. Bilmesekte birileri bilmemiz için elinden geleni yapıyor ve öğreniyoruz işte...
    mim koymuşsun dost
    Yük ağır...

    Selam ve saygı ile...

    YanıtlaSil