Perşembe, Temmuz 21, 2011

Efecan ve Gudu

Ben küçükken bir köpeğim vardı uzun yıllar müthiş bir dosluk kurmuştuk. O nu kaybedince günlerce ağlamıştım. Babam sonrasında bir çok köpek hediye etti bana ama Cek in yerini hiç biri dolduramamıştı ta ki Gudu gelene kadar.Elbette Cek hala başka ama oğlumun ona sevgisi beni de çok etkiledi:) Çok sevimli ve yumuşacık bir dost oldu bize. Hayvan sevmeyen insan da sevmez derler ya çok doğru bir söz.Yine de itiraf etmeliyimki  zaman zaman  onların sevgisini bazı cins insanların sevgisine tercih ediyorum:)





8 yorum:

  1. oyyy oyyy oyyyyyyy...bu pek bi şekermiş yaaaa :))) efecanı eve bağlayacak bir neden olmuş sizede :))) resimlerinde bile çok bariz birbirlerine sevgileri...

    YanıtlaSil
  2. Evet Efe nasıl seviyor bir görsen :) Biz de çok sevdik ama kereta nasıl tatlı hele bazen şöyle yandan bakışları var gelde sıkıştırma:) Oğluş zaten evcimendi şimdi daha da bağlandı itfaiyeden bile gezdirmek için geliyor düşün:):)

    YanıtlaSil
  3. Efe anlatmıştı ama bu kadar güzel olduğunu düşünmemiştim :) çok tatlıymış hocam onların sevgisi bir başka gerçekten. Evlatlarımızın mutluluğu bizimde mutluluğumuzdur.

    YanıtlaSil
  4. Gudu :) adı bile güzel oğlunuzun sevgisi de öyle çok sevdim Esinti

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler SırfŞiirselYorum :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler hocam aynen katılıyorum size:) Bu gün denize girdi :):) evlere şenlik bir durum ve Efe nin vücudunda tırnak izleri:) ikisi de serilmiş durumda tam seyirlik haldeler :):)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler değerli Kandil özlemişim ışığınızı:)

    YanıtlaSil