Perşembe, Mart 08, 2012

"Zor bulun başka kadın!..."


        
  GİTMEZ- AYAK

  Ben bi kadın, kaçarsam, sen n’apan?

  Zor bulun başka kadın!...

Benden güzel yar bulaman,

  Çorbanı piş’recek, söküklerini dikecek!..

  Kim serecek döşeğini

  Kim uv’cak kulunçlar’nı? ..

Uçarsam Gökova’ya,

  Kalırsan sen ortada,

  Bulamayınca beni, n’apan? ..

  Gittiğim yer Cennetâbât,
  
Bulut melek, melek bulut…

  Ben uçarsam, sen n’apan? ..


  Ya seni bulamazsam orda,

  Ben erkeksiz, ben sensiz

  Ben Cennetâbât’ta n’apam? ..
             
                                                                      CAN YÜCEL 


8 Mart Dünya Kadınlar Günü'müz kutlu olsun...:)
       
                    Dae Laurelin

5 yorum:

  1. Çok güzel çok:) Can Baba ruhun şad olsun. Hiç okumamıştım bu şiiri sağolun var olun değerli hocam:)

    YanıtlaSil
  2. Bugün için düşündüğüm özel bir şiirdi...:)
    Teşekkür ederim değerli Esinti :)
    Hepimizin Kadınlar Günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çokanlamlı olmuş yüreğinize sağlık. Sizin de gününüz kutlu olsun değerli hocam:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel anlatılmış.. Yanımda olmasını bir kere gülümsemesini hiçbir şeye değişmem :)

    Teşekkürler güzel paylaşım..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Adsız arkadaşım... Aşk güzel şey :)

    YanıtlaSil