Cumartesi, Ağustos 25, 2012

Nice yıllara Erbil Efe Dengel Nice yıllara dost


Dostlar vardır hayatımızın dönüm noktası gibi duran
dostlar her haliyle bize ışık olan
Erbil Bey ciğim doğum gününüz kutlu olsun sevgili Güliz hanımcığımın dizeleri acımı tekrar hatlatırken bir tuhaf buruk içim yazmaya çalışmak ne zor şimdi...
Duyuyorsunuz bizleri eminim
Runun şad olsun dost...

O sesin hep bizimle bilesin.
Sevgili Mehmet'le yazdığımız bu muhteşem şiire ne güzel ses olmuştun Kapa gözlerini dinle saki dinle dinle dinle...

                 Erbil Efe Dengel & Esin Dinçelli : Sesimin sesi



Uzaklardan bir ses olmanı bir selam geldim cann diye seslenmeni isterdim..Ah! bir bilsen nasıl sevinirdim.
Nasıl sevinirdi yüreğim..Sessizce soluyorum bir hazan yaprağı gibi.. Susuyorum artık derin derin..Oysa ne
kadar çok hasretim konuşmaya anlatmaya anlaşılmaya..Hicranımı bir tılsımla söküp almanı ne çok isterdim..
Her yokluğunu yokladığımda ruhum sızlar hüznü yaşarım...Bir ezginin müziği doluyor kulaklarıma içim ürperiyor..
Tıpkı hayatın kendisi gibi..Bir nehir gibi süzülüp gidiyor kalbim uzaklara...Beni sorma! Dudaklarıma yaslanmış...

kelimelerle hayatımın sesi kısılmış...Suyu tükenmiş limanların denizlerinde yürüyorum hala..Seni ne zaman ansam
bir hüzün şarkısı kırılır içimde...Özlem tek yönlü bir yol işte gidipte dönmeyen..Bir yel gibi esip gittin
ardına bakmadan ben yelkenleri kırık tekneler gibi bakakalmıştım ardından yorgun denizler üzerinde...Hüznün kayıp
çocuk resimleridir gecelerde...İçimdeki çocuk kayıp bugün...Anılarımı sararak kalbimin kuyusunda en hazin sesle
kirpikleri kırılan bir zaman diliminde hüzünlü şiirler topluyorum gecelere...Şair suskun şiir suskun geceler öksüz..
N.GüLiz Demirağ




Beyaz güller, boş kadehler, ürperen bir mum
Bu gece buyum

içmek varmış bir gün kaderde
Çok güzelsin biliyorum uzak bir kentte
Gülüşün bende doğum gününde
Dilek tuttum can bağladım kuru dallara, kuru dallara
İki gözüm hayırsızım nice yıllara
Usul usul gözlerimden süzülür yaşlar
Anladım ki son nefeste bitermiş aşklar
Dualarım senin için sen bilmesen de
Mutluluklar diliyorum doğum gününde

Söz: Edip Emre
Müzik: Namık Nagdaliyev

Senin için seçtim :))))) dinle saki dinle   ŞEREFE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder