Çarşamba, Şubat 27, 2013

Duyuru - Esintili Saatler

Radyomuz artık 24 saat aktif dostlar. Listelerim aralıklarla değişerek sunulacaktır,  bilgilerinize :)   
Şarkılı bir masaldır yaşamak dedik çıktık yola, zaman zaman yaptığımız canlı yayınlarla sizlerle olduk. Elbette canlı yayınlarımız yine aralıklarla da olsa  yapılacak, zamanı sizlere ayrıca duyuracağım. Umarım seçtiğim parçaları beğenirsiniz . En yakın zamanda canlı canlı buluşmak dileğiyle :)))

Linke buradan veya en üstten Radyo sekmesine tıklayarak ulaşa bilirsiniz.

6 yorum:

  1. Esintim nasıl güzel nasıl bayıldım. İnşallah cumartesi pazar dinleyebilirim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı ve başarılı yayınlar dilerim dost..:)

    Güzel türküler yayınladığında haberim olsun..:)
    Ve güzel şiirler..

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır yazamadım affet can.
    Mazeretlerim malum :) Şöyle bir dolandım hepsi çok güzeldi. Epey zaman oldu canlı canlı dinleyemedik seni aç yüreğinin sesini artık CAN dedik DOST dedik hocam Esin Sultan makamından şiirler dinlemektir dileğimiz :) Bak şimdi yalnızım ben çok yalnızım çalıyor içimden derin bir of çekmek geldi... Sen halden anlarsın be cannnn. Bir de radyoya iletişim paneli koysan diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ah sevgili Vuslat ım beğendiğine sevindim:) Elbette ne zaman istersen sen işlerini yaparken şarkılar eşlik eder sana :) Şiir tadında geceler diliyorum Vuslat ım

    YanıtlaSil
  5. Ah be değerli dostum türkü konusunda öyle zayıf ki arşivim ve bilgim o nedenle türkü listesi zor be dost:( ama şiirler eklerim seve seve :) Şiir tadında bir gece diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Oooo nihayet yani:) bu makamı bilmiyordum:)))) Allahım ömür versin sana emi:)))) iletişim bölümü koymam lazım evet beni yine o kodların içine sokacaksın :) bir ara uğraşırım az evvel denedim beceremedim :( olmadı yeni bir düzenleme yaparız ne yapalım :))) Bol yıldızlı geceler Işıltılı günler dilerim hadi fal tut bakalım ben tuttum:))))))

    YanıtlaSil