Çarşamba, Şubat 23, 2011

Bir Tebessümdür Günaydınlar


Sanma, Kainatta bir tesadüf var...
Her şey dile gelmiş, mânâ fısıldar...



Dostlara günaydın,
Sevgiye sevgi katmak için yola çıkanlara günaydın.
Dünyaya ışık veren renklendiren güneşe günaydın.
Uyuyanlara çalışanlara koşanlara emekleyenlere günaydın.
Gülenlere ağlayanlara somurtanlara günaydın.
Sevgililere düşmanlara kin besleyenlere günaydın.
Gönlü güzellere yüreği kocamanlara günaydın.
Dağa taşa kurda kuşa günaydın.
Emekçiye, alın terini katık yapanlara günaydın.
Şairlere bahçedeki saksıdaki çiçeklere günaydın.
Sevenlere sevilenlere ayrılanlara terk edenlere günaydın.
Günaydın yok olmuşluğum,günaydın sahte varoluşlar.
Günaydın güzel insanlar,günaydın aydınlıktaki karanlıklar.
Günaydın güzellikler, günaydın sahtelikler.
Gönlü sevgi dolu dostlara günaydın.
Dostluğu dost gibi bilenlere günaydın.
Günaydın güzelliği sevgi ile yoğuran insanlar…

6 yorum:

  1. günaydınnnnnn şehr-i sultanımmmmmmmmmm.......

    tüm güzellikler bizleri bulur inşallah.......

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir Günaydın:)tüm insanlara.
    Sabah çayları da bir şiir olsun:)

    Hadi bize iki çay söyle..
    Kalbimiz kadar kolay kırılan
    Bardaklarda olmasın ama..
    Bize iki çay söyle
    Sana demlendiğim saatler kadar koyu
    ......Kalbin kadar sıcak olsun
    Dışarda yeller eser aldırma
    Buharı dudaklarımızda buğulanır
    Şekeri gözlerinden karışsın
    Bize iki çay söyle...

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Kandil:)
    Tamam sevgili Kardelen ve sizin için geliyor çaylar :) Şiir gibi bir gün diliyorum size teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. tebessüm ederek g(t)ünaydın diyorum
    ve bir ödül takdim etmek isterim tanışmamızın nişanesi olarak, kabul buyurursan tabi :))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Aynur hanımcım ben de tanıştığımız için memenun oldum :) hoş geldiniz ödülünüz başım üstüne teşekkürler sevgiler sunuyorum aydın ve şiir tadında bir gün eşliğinde:)

    YanıtlaSil